Dan före dan.

Jaha, så sitter man här. Dan före dan. Ryggsäcken är packad, alla papper fixade, tomtegröten ligger där den ska (i magen alltså) och själv kan jag knappt sitta still. Skräckblandad förtjusning. Imorgon är dagen som jag väntat på så länge men som alltid känts så otroligt långt bort. Dagen då jag och en av de bästa brudarna jag vet sätter oss på ett flygplan till andra sidan jorden. Sjuka känsla. Men jösses så fint!

Men nog babblat, bäst att krypa ner och få sig en blund. Eller ja, försöka kan man ju alltid. Sen hur det går är en annan femma.

Sov så gott mina vänner!
/ Jessie

Kommentera

